Soporte Técnico

Los integrantes del equipo de CIG están capacitados para brindar un servicio técnico completo y asistirlo con todos los productos que vendemos. Los representantes de atención al cliente reciben una capacitación intensiva sobre las líneas de productos y están autorizados para proporcionar un 100 % de satisfacción al cliente.

Nivel 1: Soporte técnica

  • Equipo dedicado de soporte para el diagnóstico y solución de los problemas más comunes relacionadas con los productos.
  • Acceso inmediato al nivel 2 de asistencia.

Nivel 2: Equipo interno de soporte técnico

  • Cada integrante tiene un promedio de más de 15 años de experiencia en el sector.
  • Estrategias técnicas para resolver problemas.
  • Asistencia con el producto: tóner, tintas, cintas.
  • Evaluación elevada a instancias superiores.
  • Autorizaciones de devolución de mercancía (RMA, por sus siglas en inglés) y presentación de informes.

Servicios de capacitación

Los programas de capacitación más respetados en la industria

CIG ofrece una variedad de cursos de capacitación en línea e in situ. Desde capacitación de técnicos hasta capacitación de atención al cliente para personal de despacho y atención al cliente, ofrecemos una línea integral de programas de capacitación y certificaciones que se ajusta a las necesidades de su organización. Nuestros cursos de capacitación interactivos sobre impresoras láser HP® y Lexmark® están a cargo de instructores con mucha experiencia y brindan una introducción básica a impresoras y reparación de impresoras. Esta clase lo prepara para las pruebas que requiere la autorización.

Information
Close
Information
Close
 
Close

INFORMATION
Close

Are you sure you want to logout?

INFORMATION
Close

Press OK to switch region to Clover Imaging Group

Multiple choices
Close

This item is available for outright sale or exchange purchase.
Please choose below.

Retrieve account data
Close
To retrieve your login data, enter your email:
 
Please wait...
Cargador
Information

Thank you for your interest in CIG! Due to the robust functionality on our website, we can only support the most current web browsers. We recommend upgrading your browser to the latest version of Internet Explorer, Google Chrome or Mozilla Firefox.

Information

Your session will expire in 5 minute(s).


Information

Your session has expired. You will now be redirected back to the home page.


Error retrieving data
Close
Thank you
Close
Video
Close
Video
Close
Video
Close
Video
Close
Video
Close
Upload logo
Close

Allowed format: .jpg, .png, .bmp; Max:1024x768px; Min:590x307px.

Shipping Information ()

Close
INFORMATION
Close

Your document is being created. Please wait until the download initiates.


Términos y condiciones
Close
Shipping Address List View all addresses
Close
Click on the address to select it
Add new Ship-To address
Close
* Campo obligatorio
How it works?
Close

Click the green button "Create New User"

Fill out the form fields for your new user. Select which permissions your new user should have and assign a username and password. Click Save. You will receive an e-mail confirming the new user has been set up successfully. Follow this procedure to set up each new user.

After you have created a new user, the new user will receive an automated email with their new user name and password. They will be given instructions on how to change their password if they would like to choose their own. However, as an administrator, you will always have access to delete/edit users, view their profile information (including their password) and change their permissions.

If you need to edit a user, there are links beside each user to edit or delete the user’s profile.

If you delete a user, the user will now appear on the Deleted Users Page and you can Re-Activate at any time if you need to do so.

CIG Video
Close
Information
Close

Upload Terms and Conditions
Close

Allowed format: .pdf; Max file size: 5MB.

Upload Customer Logo
Close

Allowed format: .jpg, .jpeg, .png, .bmp; Max file size: 5MB.